عکس پدر و مادر و دوستان بهنوش بختیاری
اس ام اس عکس جوک بازیگران
عکس پدر و مادر و دوستان بهنوش بختیاری
سه شنبه 26 آبان 1394 ساعت 16:6 | بازدید : 516 | نویسنده : بهی | ( نظرات )

بهنوش بختیاری با انتشار یک عکس دسته جمعی از دوستان و خانواده اش ، توضیحاتی در مورد عدم علاقه همسرش به فضای مجازی داد

همسر بهنوش بختیاری ,شوهر بهنوش بختیاری محمد رضا آرین

مادر..پدر..آقای غفوری مدیربرنامم.که خانمش از دوستان صمیمی منه وپسرکوچولوش آرشم مثل پسر خودم..ندادوست نازنینم..برای مادرم وپدرم آرزوی سلامتی کامل دارم..کمی مریض احوالن متاسفانه ونکته دیگه همسر من علاقه ای به انتشار عکس و کلا فضای مجازی ندارن..دوس ندارن در معرض قضاوت میلیونها آدم در سایتها وروزنامه ها و فضاهای مجازی قرار بگیرن..این فکر کنم دهمین باره که اعلام کردم عزیزان..من هشت ساله ازدواج کردم وزندگی آرومیم دارم..ومثل همه فراز ونشیبم داشتیم..اما از زندگیم راضیم..امیدوارم همه جوانها چه درزندگی مشترک..وچه کسانی که خدای نکرده کارشون به جدایی میکشه رابطشون باهم دوستانه باقی بمونه و خوبی هم رو به احترام روزایی که کنار هم داشتن بخوان..ینی امیدوارم هرجای این زندگی که هستید حالتون حال مبسوطی باشه..چه درزندگی زناشویی..چه درمجردی..چه بعد از جدایی…یاعلی



باز نشر شده توسط : وبلاگ نمکستان

برچسب‌ها: بهنوش بختیاری ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3631
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 219
:: باردید دیروز : 322
:: بازدید هفته : 589
:: بازدید ماه : 541
:: بازدید سال : 21932
:: بازدید کلی : 292163